Telekom intra pe piata din Romania

Telekom Romania

Rebrandingul Cosmote şi Romtelecom reprezintă apariţia pe piaţă a celui mai mare operator de telefonie din Europa, sub denumirea de Telekom Romania (brand care aparţine Deutsche Telekom) fapt care teoretic este îmbucurător pentru utilizatorii de telefonie mobilă, ne putem gândi ca având pe piată Telekom, Orange şi Vodafone , unele dintre cele mai mari companii din domeniu, se va creea o concurenţă care va duce la abonamente şi produse mai ieftine .

Unul dintre cele mai ieftine produse cu care Telekom va intra pe piaţă este Nelimitat S. Acesta costă 9,95 euro şi include minute şi SMS-uri nelimitate în reţea, 200 de minute/ sms-uri naţionale şi minute internaţionale către fix, 200 MB de internet. Produs care nu reprezintă o ameninţare pentru operatorii concurenţi de pe piaţa locală. Toţi utilizatorii se aşteptau ca această schimbare sa creeze o revoluţie a produselor telefoniei mobile cu oferta Telekom, exact cum a fost când a intrat Cosmote pe piaţă în decembrie 2005 şi au aparut minutele şi sms-urile cu miile de spuneam cu toţii că telefoanele noastre sunt stricate că nu puteau să facă faţă la cât vroiam şi puteam noi să vorbim.
Noul brand acoperă servicii integrate de telecomunicaţii, respectiv servicii de voce şi date mobile 3G şi 4G, telefonie fixă tradiţională, internet de mare viteză şi televiziune pe mai multe tehnologii, precum şi conţinut şi exclusivităţi dar şi soluţii pentru bussines.
“Începând de sâmbătă, 13 septembrie, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania şi cele două companii vor intra oficial în familia internaţională Telekom. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopţie a noului brand, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania “, se arată într-un comunicat al celor doi operatori.

“Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească”, a declarat directorul general al Telekom Romania Communication şi Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, într-o conferinţă de presă.

Telekom Romania

Telekom Romania


13/09/2014

Comentarii